torsdag 24 september 2015

Milkshake



En varm sommardag


När jag inte läser eller skriver åker jag ner till havet. Härligt

Jaha, då utlovade jag en ny åsikt över en ny bok som jag trodde jag skulle ha hunnit läsa ut tills idag men det gjorde jag inte. Men en annan spännande bok jag läst är Doktor Zjivago. De flesta känner nog till den. Handlar bland annat om ryska revolutionen och hur komplicerat det är med kärlek i krigstider. Den är rik på miljöer. Den här boken har fått Nobelpriset så jag borde ge den en femma i betyg men nej, den tilltalade mig inte. Kanske är jag för lättsam i mitt sinne för att kunna smälta alla tunga moln i denna bok. Jag kan ändå rekommendera den för den ger en bra miljöföreställning hur allt var då.

I morgon byter jag ämne och ni ska få en glimt av min fantastiska trädgård. Ses då.


1 kommentar: