onsdag 30 september 2015

Kvarteret Forellen


 De där bilderna jag utlovade blev inte funna. Jag har ett antal bilder på datorn och ingen ordning alls på dem. Men misströsta inte jag ska så snart jag kan avslöja päronträdets hemlighet. Så länge får ni trösta er med min senaste bokrecension. 



Jag läser alltså Kvarteret Forellen av Håkan Boström. Sidorna är lättlästa och man har hunnit en bra bit in i boken utan att bli uttråkad. Jag gillar hans sätt att ge oss smulor av sanning, precis som en äkta deckare skall vara. 
Så, jag ger den här boken klart godkänt och den hamnar i min orangea bok för bra böcker jag läst.  



Flammande lågor i kaminen, italienskt kaffe, ett kex med nutellafyllning är de perfekta tillbehören till en bra bok. 


1 kommentar:

  1. Oj, vilket stort kex! Trodde kex var mindre :-)
    Du får skriva en lista på dina lästa braiga böcker...

    SvaraRadera